Onafhankelijk wijnadvies, wijnproeverijen en wijncursussen
+31(6)-55 716 522

Ontvangstbevestiging

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op via contact@arivawijnbeleving.nl.

 

Verzendkosten

Bestellingen zijn exclusief verzendkosten van 6.95 per doos . PostNL hanteert naar Ariva Wijnbeleving de geldende (pakket)prijzen.

 

Bezorging

Ariva Wijnbeleving werkt samen met PostNL. De verzending van onze pakketten verloopt dan ook volgens de richtlijnen en werkwijze van deze Nederlandse post- en pakketservice. Standaardlevering houdt in dat wij u de volgende extra bezorgopties kunnen bieden: nadat uw bestelling door ons is verwerkt, ontvangt u per e-mail de bijhorende Track & Trace gegevens. De link in deze e-mail verwijst naar de website van PostNL. Op deze website kunt u de statusupdates met betrekking tot uw levering volgen. Heeft u geen e-mail met Track & Trace gegevens ontvangen? Neem dan contact op via contact@arivawijnbelieving.nl.

 

Levertijd

Wij streven ernaar dat uw bestelling binnen 2 werkdagen wordt geleverd. De bestellingen worden direct na binnenkomst uitgeleverd naar PostNL. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging veroorzaakt door PostNL.

 

Bestelling wijzigen

Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan tijdig contact op via contact@arivawijnbeleving. Een bestelling wijzigen is mogelijk zolang deze nog niet is verzonden. Gepersonaliseerde en/of op maat gemaakte producten kunnen niet meer gewijzigd worden zodra deze in productie zijn genomen.

 

Bestelling annuleren

Een bestelling annuleren is mogelijk. Neem hiervoor tijdig contact op via contact@arivawijnbeleving. Is uw bestelling al verwerkt en verzonden, dan is annuleren niet meer mogelijk. U kunt in dat geval uw bestelling retourneren.

 

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met de wettelijke garantie welke inhoud dat het product doet wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Een uitzondering geldt voor alle producten waarop maatwerk van toepassing is. Deze kunnen niet geretourneerd worden. Voor ruiling gelden enkele voorwaarden.

 

Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per telefoon of e-mail aan ons door.
  2. U ontvangt van ons een retourbon welke u bij het pakketje kunt bijsluiten. Het is ook mogelijk om het Europees Modelformulier voor Herroeping te downloaden door hier te klikken.
  3. Na ontvangst heeft u 14 dagen om aan te geven dat u van de koop afziet. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na die melding inclusief factuur (of ander aankoopbewijs). Wij stellen het op prijs als u aangeeft wat de reden is van het retour.
  4. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden geaccepteerd, echter worden de verzendkosten in rekening gebracht.
  5. Het artikel mag niet beschadigd zijn en moet in zo origineel mogelijke verpakking geretourneerd worden. Wanneer een artikel toch beschadigd is, kunnen de kosten aan de consument in rekening worden gebracht.
  6. Na ontvangst van het artikel met bijbehorende factuur en een toelichtende brief, krijgt u van ons een bevestiging. Het gehele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de aankoop op uw rekening worden overgemaakt.