Chilean wine producer signs three-year contract with football club

De overeenkomst is een onderdeel van de Santa Rita’s ‘Living La Vida 120’ marketing campagne die wereldwijd is ingezet.
Het doel van deze campagne is het vergroten van de bekendheid in Latijns-Amerika, Azië, Europa en Afrika.

Het wijnbedrijf zal regelmatig samen met eerste elftal spelers activiteiten uitvoeren.
Bij Arsenal voetbalt ook een Chileens international Alexis Sánchez.
Volgens Santa Rita is Arsenal de perfecte voetbalclub om voetbalfans over de hele wereld te bereiken.

 

Daarnaast krijgt Santa Rita ook toegang tot een aantal evenementen van voormalig spelers van de club.

Deze evenementen vinden plaats in het Emirates Stadium,
waar Santa Rita wijnen ook beschikbaar zullen zijn voor de fans.

 

‘Dit opent nieuwe mogelijkheden voor de Chileense wijnindustrie,
maar biedt ook een platform van waaruit we alle uithoeken van de wereld met onze Santa Rita wijnen bereiken kunnen,
‘ aldus Baltazar Sánchez, vice-voorzitter van de Santa Rita Estates-Raad van bestuur.
Santa Rita topmerk ,de 120, behoort tot Chili’s best verkopende wijnen in meer dan 80 landen.

 

De wijnen van Santa Rita worden in Nederland sinds dit jaar geïmporteerd door L’Exception in zoetermeer